PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS

PRISTATYMO SĄLYGOS

PRISTATYMAS LIETUVOJE

Prekes išsiunčiame per 2-5 darbo dienas, po apmokėjimo.
Prekės pirkėjui pristatomos naudojantis Omniva, LP Express paštomatais arba Lietuvos pašto paslaugomis.

Prekės per paštomatus pristatomos per 1-2 dienas, o paštu 5-10 dienų.

Individualaus užsakymo pristatymo terminai gali užtrukti. Dėl pristatymo termino tariamasi atskirai su klientu.


PRISTATYMAS UŽSIENYJE

Siunčiame į užsienį registruotu paštu.

Užsakymus išsiunčiame po apmokėjimo per 2-5 darbo dienas.

Pristatymo trukmė priklauso nuo šalies į kurią keliauja siunta, dėl tikslesnio termino teiraukitės Jūsų šalies pašto skyriuje.

Užsakymo gavėjas, Jūs esate atsakinga(s) už visų importo mokesčių, muitinės ir vietos mokesčius taikomus Jūsų šalyje.

Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Pirkėjas privalo el. paštu pateikti pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas.

Jei prekė grąžinama pardavėjui dėl pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, pirkėjas privalo pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.

GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Jei įsigytas produktas, kuris neturi tauriųjų metalų (sidabrinių užsegimų ar kitokių detalių) nepatiko ar netiko, galite jį grąžinti arba keisti į kitą. www.mamazal.lt vadovaujasi „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217".
www.mamazal.lt el. butike pirktą prekę galite grąžinti arba keisti į kitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigyjimo.

Pagal individualų užsakymą pagamintoms arba modifikuotoms prekėms 14 dienų grąžinimo/keitimo taisyklės negalioja.

Parašykite mums el. laišką adresu info@mamazal.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti ar pakeisti prekę kitomis prekėmis.

Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.

Prekės išsiuntimu turėsite pasirūpinti jūs.

Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 7 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų sąskaitą arba pakeisti prekę kita.